همگام لینک سازی طبیعی

10 راهکار کاربردی در لینک سازی طبیعی سئوی پایه

اگرچه روش های بیشماری ممکن است وجود داشته باشد (که برخی نیز ممکن است منجر به پنالتی سایت شما شوند!) اما ما تنها به روش های معتبر و البته موثر در اینجا می پردازیم. وقتی صحبت از لینک سازی می شود، درست است که اعتبار یک سایت مهم است، اما ارتباط آن سایت با سایت مقصد نیز مهم است. یکی از بزرگترین دلایلی که ممکن است شما از لینک سازی نتیجه نگیرید همین مورد است که لینک های طبیعی برای سایت تان نمیسازید. من توی این مقاله تمام فاکتورهایی که باید کامل رعایت کنید تا لینک های کاملا طبیعی برای سایت تان بسازید کامل معرفی کردم. یکی از روشهایی که بسیاری از افراد انجام می دهند و بک لینک هایی که برای سایت شان میسازند کاملاً غیر طبیعی است این است که فقط برای یک صفحه شروع اولین سازی میکنند.

تقریباً بیشتر این سایت ها به شما اجازه می دهند لینکی به سایت خود بدهید. اما همچنان نیاز است که افکارتان را بازتر کرده و تنها به نوشتارهای گزارش وار سئو محتوایی اکتفا ننمایید و به ارائه اطلاعات معتبر با فرمت‌های مختلف برای نیازها و سلایق گوناگون جهت پیدا کنید. برای سفارش آنلاین سئوی پایه کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پایه ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. برای درک این موضوع، باید به روزهای قبل از وجود Google در اینترنت برگردید. و آنها نتایج جستجوی خود را 100٪ بر اساس محتوای یک صفحه وب رتبه بندی می‌کردند.

وقتی شما محتوای باکیفیت داشته باشید و آن را در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید باعث می شود بینندگان اگر از محتوای شما رضایت داشته باشند آن را Share کرده و باعث می شود که لینک سایت شما بصورت گسترده در بستر اینترنت پخش شود و کاربران زیادی را به سایت شما وارد کند. نتورکینگ در واقع به معنای برقراری ارتباطی سالم و مفید با کاربران خود است. با ایجاد کردن ارتباط قوی با افراد حوزه کاری خود، می توانید فرصت های ارزشمندی را برای همکاری به وجود بیاورید. اگر مردم از شما خوششان بیاید، طبیعتا محتوا سایت شما را پخش خواهند کرد. لینک Editorial به لینکی گفته می شود که به صورت طبیعی به دست می آید و بر اثر محتوا و بازاریابی قدرتمند شکل می گیرد.

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل، شناسایی لینک های غیر طبیعی و طبیعی برای گوگل بسیار راحت شده است. شما می‌توانید ویدیو کامل 9 نکته مهم برای لینک سازی طبیعی را در کانال یوتیوب کارمجیک مشاهده نمایید. شما می توانید همین روش های لینک سازی طبیعی را با پرداخت هزینه بصورت اصولی و برپایه سئو کلاه سفید بدست آوردید. درنتیجه پیشنهاد می کنیم تا روش های ذکر شده را با استراتژِی خود ترکیب کنید تا همه جوانب در نظر گرفته شود. سپس می ‌توانید لینک‌ ها را از چند منبع مختلف جذب کرده و شانس خود به دست آوردن محتوای ارزشمند را افزایش دهید.

در فیس بوک نیز پست های عکس دار 2.3 برابر بیشتر از پست های بدون تصویر مخاطب را با خود همراه می کند. البته، مانند هر چیزی در سئو، از انکرتکست غنی از کلمات کلیدی سوء استفاده شده است. امروزه ساخت تعداد زیادی لینک متنی با استفاده عینی از کلمات کلیدی، هرزنامه محسوب می شود. آیا پیوند شما در محتوا قرار دارد؟ یا در فوتر یک صفحه دفن شده است؟ به نظر می رسد که مکان لینک شما در یک صفحه مهم است. به طور خاص، پیوندهایی که در فوترها و سایدبارها قرار دارند، تقریباً به اندازه پیوندهایی که در وسط محتوای صفحه یافت می شوند، ارزش ندارند.

محتوای جامع، قدرتمند است و معمولاً در موتور های جستجو، از رتبه خوبی برخوردار است ، زیرا موتورهای جستجو و کاربران آن را معتبر می دانند. مطالعات نشان می دهد که صفحه 1 از گوگل به طور متوسط حدود 2000 کلمه دارد و میانگین کلمات سایتی که در موقعیت شماره 1 قرار دارد، به طور متوسط حدود 2500 کلمه و موقعیت شماره 10 به طور متوسط دارای بیش از 2000 کلمه نیز بوده است. به بیان ساده ، مقالات سفید یکی از معتبرترین محتوا هایی است که شما و برندتان می توانید منتشر کنید. هدف از حضور شما در وب باید این باشد که خود را به عنوان یک قدرت و متخصص در حوزه فعالیتتان به نمایش بگذارید. این راهکار ها می توانند در صنایع مختلف ، به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

حدالامکان صفحات و موضوعات رو تغییر بدید؛ چون این دوتا رپورتاژ به مدیگه هیچ ربطی ندارند و شاید موضوعات شون هم فرق کنه. ولی اگر شما از چند نفر مختلف توصیه نامه دریافت کنید، قطعا اعتبار شما بالاتر خواهد رفت. لینک‌هایی که به صورت انبوه در بخش نظرات یا انجمن‌های گفت‌وگو اعمال می‌شوند. اگر قصد کسب درآمد از یوتیوب را داشته باشید احتمالا این سوال ذهنتان را درگیر کرده است که آیا میتوان با ویدیوهای کوتاه هم به درآمدزایی رسید؟ حقیقت این است که طبق آپدیت... می تونیم فروم های بیشتری هم پیدا کنیم ولی باز بستگی به خلاقیت خودتون داره و کلمه های کلیدی مرتبط با کلمه دلخواهی که سرچ می نمایید . و حالا دکمه سرچ گوگل را فشار می‌دهیم تا نتایج بعمل آمده را به نمایش درآید.

این به این دلیل است که برخی از سئوکاران با روش های مختلف، امتیاز DR را به طور مصنوعی افزایش می دهند تا بتوانند لینک بفروشند. یکی دیگر از نشانه های مزرعه لینک، استفاده بیش ازحد از انکر تکست های غیرطبیعی و حاوی کلمات کلیدی است. اگر اکثر لینک های یک سایت دارای متن هایی باشند که به طور غیرعادی حاوی کلمات کلیدی مشخصی هستند، احتمالاً این سایت در حال دستکاری لینک ها و بخشی از یک  مزرعه لینک است. برای بررسی تعداد سایت هایی که یک وب سایت به آن ها لینک داده است، می توان از ابزارهایی مانند Ahrefs و گزارش “Linked Domains” استفاده کرد. اگر سایتی که از سال ها قبل فعال بوده، همچنان امتیاز دامنه (DR) پایینی دارد و هیچ ترافیک ارگانیکی ندارد، اما در عوض به هزاران سایت دیگر لینک داده است، این نشان دهنده ی یک مزرعه لینک است.

وقتی بحث بهبود سئو به میدان می آید یکی از اولین چیزهایی که ممکن است به ذهن شما خطور کند، تلاش برای افزایش لینک سازی طبیعی باشد. آمارها نشان می‌دهد 37٪ از کسب و کارها برای حضور قوی در فضای آنلاین مبلغ قابل توجهی را فقط برای لینک سازی طبیعی صرف می‌کنند؛ بنابراین لینک سازی باکیفیت و طبیعی به عنوان یک عامل اصلی در رتبه بندی، اهمیت زیادی دارد و می‌تواند موجب ایجاد اقتدار برند شما در فضای آنلاین شود. لینک سازی یعنی ایجاد لینک های یک طرفه به یک وب سایت با هدف بهبود بازدید و رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود( آن ها را “بک لینک” نیز می نامند.)  استراتژی های رایج لینک سازی شامل بازاریابی محتوا، ساخت ابزارهای مفید، اطلاع رسانی ایمیل، اصلاح لینک شکسته و خرید رپورتاژ آگهی است. برای مثال کلمه کلیدی مدنظر ما برای ساخت و یا خرید بک لینک کلمه ” رپورتاژ آگهی ارزان ” می باشد. در این پست برای شما ۲ روش لینک سازی طبیعی در وبسایت های مرتبط با حوزه کاری شما را آماده کرده ایم . علاوه براین گوگل در مستندات اخیر خود اعلام کرده است که تولید محتوای باکیفیت و همچنین قرار دادن پیوند در آن از جمله فاکتورهای مهم در رتبه بندی سایت است.

یکی از مهمترین فاکتورها قبل از ایجاد بک لینک طبیعی این است که شما باید محتوای حرفه‌ای برای سایتتان تولید کنید. محتوای که تولید می کنید باید تمام فاکتورهای سئو محتوا در آن رعایت شده باشد. اگر محتوای بی کیفیتی برای سایتتان تولید کنید هرگز حتی با لینک سازی طبیعی هم نمی‌توانید به نتایج اول برسید. هر استراتژی لینک سازی بیان می کند که تولید محتوای ارزشمند بهترین راه برای ایجاد لینک های ارزشمند است در روش قدیمی لینک سازی، شما باید سایت ها را به سمت لینک دادن به شما در عوض پست مهمان یا لایک، ترغیب می کردید. در نهایت، ساخت لینک ارگانیک یک جزء اساسی استراتژی‌های موفق سئو را تشکیل می‌دهد.

اگر شما اطلاعات با ارزشی را ارائه دهید، خبرنگاران به عنوان یک منبع به شما رجوع خواهند کرد. در این سایت هدف ارائه محتوای ارزشمند است؛ اگر خبرنگاری متوجه شود که قصد شما تنها لینک سازی برای سئو سایت می باشد، بعید است که با شما ارتباطی برقرار کنند. کلید اصلی برای جذب لینک در Quora، تمرکز بر روی ارائه محتوای ارزشمند است. بسیار از افراد از این سایت برای لینک سازی استفاده می کنند؛ لذا اگر به سادگی لینک خود را ارائه دهید، بقیه کاربران متوجه آن خواهند شد. بسیاری از سایت ها منابع خود را به تعداد پست های خاص محدود می کنند و ممکن است از نظر سئو سایت دچار مشکل شوند. در حالی که می شود تعداد بیشتر صفحه منبع قدرتمند ایجاد کرد تا انگیزه سایت های دیگر برای لینک دادن افزایش پیدا کند.

تلاش برای بازیابی سیستم با استفاده از تاکتیک های هرزنامه (به عنوان مثال، پیوندهای پولی) هرگز در درازمدت جواب نمی دهد. گوگل همیشه با متخلفان و کسانی که با لینک سازی غیر طبیعی سعی در کسب رتبه های برتر هستند، برخورد می کند.الگوریتم پنگوئن یکی از ابزار های است که گوگل با استفاده از آن این سایت ها را شناسایی می کند. با رپورتاژ آگهی در سایت های مرتبط و معتبر ایرانی و خارجی شما می توانید رتبه و بازدید سایت خود را افزایش دهید. زیرا عدم رعایت نکات SEO ممکن است منجر به شک کردن گوگل به لینک و سپس جریمه آن شود. (راستی به شما نگفتیم که خرید لینک از نظر گوگل اشتباه است مگر اینکه برچسب تبلیغاتی یا نوفالو داشته باشد؟). پس این کار باید با استراتژی هایی انجام شود که برای الگوریتم های گوگل طبیعی به نظر برسد.

از آنجا که برای ساخت هرم لینک، به تعداد زیادی سایت و بلاگ نیاز می باشد، ساخت آن با نیروی انسانی به صرفه نخواهد بود. بلاگ‌ها و سایت‌هایی که ربات‌ها می‌سازند طبیعتاً از کیفیت بالایی برخوردار نخواهند بود پس در نهایت بهتر است از این نوع بک لینک‌ها استفاده ننمایید. چک لیست های مفید می توانند انواع مقاله های اطلاعاتی را تکمیل کنند و یکی از کاربرپسندترین ابزارهایی هستند که برند ها می توانند به کاربران خود ارائه دهند. انسان برای جلوگیری از فراموشی در انجام کار ها از  چک لیست استفاده می کنند. محتوای ارزشمند این قابلیت را دارد که فرآیند های مختلف را، ساده و قابل فهم کند.

با نوشتن مقالات ارزشمند برای وبلاگ‌های دیگر در حوزه خود، می‌توانید به راحتی لینک‌های خود را در محتوای مقاله یا پروفایل نویسنده قرار دهید. گوگل به کوشش‌هایی که به منظور دستکاری در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها صورت می‌گیرد، بسیار حساس است. بهره‌گیری از لینک‌سازی چند لایه‌ای به شما این فرصت را می‌دهد که لینک‌ها را به شکلی طبیعی‌تر و با تنوع بیشتری ایجاد کنید. به این ترتیب، گوگل نمی‌تواند یک الگوی مشخص در لینک‌های شما تشخیص دهد و در نتیجه، احتمال جریمه کاهش می‌یابد. به عنوان مثال، با افزودن لینک به صفحات مختلف با تعداد متنوع در لایه دوم، الگویی مشخص شکل نخواهد گرفت. آیا به دنبال روش‌های مؤثر برای بالا بردن سئو سایت خود در موتور جستجوی گوگل هستید؟ یکی از بهترین استراتژی‌های سئو که می‌تواند به شما کمک کند، لینک‌سازی چند لایه یا چند مرحله ای است.

پس به این موضوع توجه ویژه‌ای کنید که از انواع انکرتکست‌ها برای ساخت بک لینک استفاده کنید. اگر یک نویسنده فوق العاده در تیم خود دارید، نوشتن یک Ebook (کتاب الکترونیکی) برای لینک سازی طبیعی، بسیار با ارزش خواهد بود. Ebook می ‌تواند یک محتوا معتبر باشد که شما را در حوزه کاریتان متمایز می‌کند. این یعنی که یک فرصت مناسب برای شما وجود دارد تا با پاسخ دادن به آن ها برای خود اعتبار ایجاد کنید. پیشنهاد می کنیم که برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و فعالیت لینک سازی طبیعی خود را شروع کنید. Ebook می تواند یک محتوا معتبر باشد که شما را در حوزه کاریتان متمایز می کند.

لینک‌سازی داخلی و خارجی دو رکن اساسی در بهبود سئو و رتبه‌بندی وب‌سایت هستند. با به‌کارگیری تکنیک‌های صحیح لینک‌سازی داخلی، می‌توانید تجربه کاربری را بهبود دهید و ارزش صفحات مختلف وب‌سایت را تقویت کنید. از سوی دیگر، لینک‌سازی خارجی با دریافت لینک‌های باکیفیت از وب‌سایت‌های معتبر می‌تواند به افزایش اعتبار و ترافیک سایت شما کمک کند. به یاد داشته باشید که لینک‌سازی یک فرآیند مداوم است و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، تحلیل مستمر و بهبود مداوم دارد. با بهره‌گیری از این راهکارها، می‌توانید استراتژی لینک‌سازی خود را به سطح بالاتری برسانید و موفقیت پایدار برای وب‌سایت خود ایجاد کنید.

باید در نظر داشت که هر نام تجاری منحصر به فرد است و تاکتیک ها برای صنایع مختلف متفاوت خواهد بود. سعی کنید به صورت کاملاً طبیعی برای سایتتان کامنت بزنید تا گوگل متوجه نشود. اگر این کار را به مدت یک ماه برای یکی از مقالات سایتتان انجام بدهید نه تنها تاثیر مثبتی روی سئو سایت میگذارد بلکه وقتی برای سایتتان هم بک لینک طبیعی ایجاد کنید گوگل به این راحتی ها به شما شک نمی کند. برای لینک سازی طبیعی اصلا نیازی نیست حتماً در صفحات مختلف به سایت تان لینک بدهید. وقتی شما کلمه کلیدی و نام‌برند تان را کنار هم تکرار می کنید همین موضوع باعث می‌شود گوگل خیلی راحت اعتبار  صفحه ای که می‌خواهید  در نتایج گوگل دیده شود را بالا ببرد.

مقالات سفید معمولا حاوی نکات مهمی هستند که برای کسب و کار ها می تواند بسیار مفید باشد. معمولا از مقالات سفید برای بررسی و تحلیل مشکلی خاص در صنعت و ارائه راه حل هایی برای برطرف کردن آن استفاده می شود. رسانه ها قادر هستند از لحاظ بصری مخاطب را به سمت موضوع دلخواهشان سوق دهند. از این نظر نقش رسانه ها در شکل دهی عادات و رفتار های مردم غیر قابل انکار است. به همین دلیل میزان کلیک ها در کمپین های بازاریابی ایمیلی که حاوی تصاویری از محصول هستند، 42 درصد بیشتر از کمپین هایی است که صرفا از محتوای متنی در تبلیغاتشان استفاده می کنند. توییت هایی که حاوی تصاویر جذاب هستند، 18 درصد کلیک های بیشتر، 89 درصد احتمال اضافه شدن به لیست علاقمندی ها و 150 درصد بازتوییت های بیشتری نسبت به توییت های بدون تصویر دریافت می کنند.

برای وبسایت های مرتبط با حوزه کاری خود تولید محتوا انجام دهید و یا سایت های عمومی که کاربران زیادی دارد مانند ویکی پدیا را با مطالب مفید و کاربردی ویرایش کنید، سپس به عنوان منبع آدرس سایت خود را قرار دهید. یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است حتماً تعداد کامنت صفحات سایتتان را افزایش بدهید. برای صفحاتی که می خواهید لینک سازی کنید روزانه 4 الی 5  کامنت پر محتوا در حد ۲ الی ۳ پاراگراف در مقالات سایت تان قرار بدهید و خودتان جواب کامنت ها را بدهید. یا به عبارت دیگر اگر می خواهید برای سایت تان رپورتاژ برید، اگر تعداد رپورتاژ ها بسیار زیاد است حتماً در زمان های مختلف برای سایتتان رپورتاژ بگیرید. مثلا اگر قرار است داخل یک وبلاگ به سایت تان لینک بدهید حتماً حتماً یک لینک به سایت خودتان بدهید و دو لینک دیگر به یک سایت هم مرتبط. همانطور که این موضوع از دید شما عجیب است، برای گوگل و هوش مصنوعی آن نیز می‌تواند غیر طبیعی جلوه کند و یا ارزش این بک لینک‌ها را در نظر نگیرد یا اینکه بدتر از آن تاثیر منفی بر روی سئوی سایت شما داشته باشد.

علاوه بر این، این سایت ها از طراحی قالب های آماده بدون شخصی سازی خاصی استفاده می کنند. اما زمانی که گوگل موفق به شناسایی یک مزرعه لینک شود، نه تنها وب سایت های داخل آن بلکه سایت هایی که به آن ها لینک داده شده نیز با جریمه مواجه خواهند شد. به همین دلیل، مدیران وب سایت ها و سئوکاران کلاه سفید (White Hat SEO) باید توانایی شناسایی و اجتناب از دریافت بک لینک از چنین سایت هایی را داشته باشند. یعنی به جای این که سایت‌تان را تقویت نمایید درواقع، بک لینک‌های آن را تقویت می نمایید. این روش در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت و اکنون منسوخ شده می باشد .

لینک‌هایی که متن لنگر (Anchor Text) آن‌ها به طور غیرطبیعی شامل کلمات کلیدی است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هر گونه کپی برداری به هر نحو از محتوای سایت ، توسط تیم یاس وب پیگیرد قانونی دارد. حالا با گسترش دسترسی چت بات OpenAI ، امکان دریافت درخواست ها از واتساپ در این هوش مصنوعی فعال شده است. کلاس خصوصی طراحی سایت مشهد که هر آنچه را نیاز دارید از صفر تا صد به شما خواهیم گفت. انکرتکست همان متنی است که قابل کلیک است و وقتی روی آن می زنید، وارد یک صفجه یا سایتی دیگر می شوید.

ممکن است تحقیقات زیادی در صنعت شما انجام شده باشد که همیشه فرض می کنند، نتایج دقیقی را به دست آورده اند. این تحقیقات عمدتا به منابع کیفی تکیه می کنند و اغلب توسط چندین مشارکت کننده نوشته می شوند. اما اگر موضوع مورد بحث هنوز به شکل دقیق و همه جانبه مورد بررسی قرار نگرفته باشد، می توان با نگارش مقاله سفید درباره آن، کاربران را به سمت بینشی عمیق هدایت کرد. این یک فرصت دیگر است که به تخصص خود اجازه دهید درخشیده شود از آنجایی که مقالات سفید دارای ماهیت طولانی و حاوی اطلاعاتی زیادی هستند، کاربران تمایل دارند تا اصطلاحات مربوط به موضوع مورد بحث، رتبه بندی شوند. اگه این مقاله را تا انتها مطالعه کردید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله ساخت بک لینک مطالعه کنید چون در مقاله ای که به شما معرفی کردیم به صورت کاملا ویدیویی گفتم چطور بک لینک های با کیفیتی برای سایت تان بسازید. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد هنگام لینک سازی برای سایت شان رعایت نمیکنند بحث طبیعی بودن لینک هاست.

با تمرکز بر توسعه محتوای با کیفیت، بهره‌برداری از پلتفرم‌های رسانه‌ای اجتماعی، شبکه‌سازی، شرکت در فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان و اجرای تلاش‌های استراتژیک بازاریابی، می‌توانید پروفایل بک‌لینک قوی بسازید که اعتبار و دید وب‌سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهد. برای لینک سازی طبیعی از طریق رسانه های اجتماعی باید، باید بر روی ایجاد و انتشار محتوای جذاب تمرکز کنید تا توجه کاربران شبکه اجتماعی به شما و برند شما جلب شود. شما می‌توانید انواع محتوای خود را (مانند مطالب با داده های غنی، اینفوگرافیک ها و مقالات مبتنی بر تصویر) در رسانه های اجتماعی به خوبی تبلیغ کنید. ویدیو نیز یکی دیگر از شیوه های عالی برای تبلیغ محتوای ارزشمند قابل اشتراک‌گذاری است زیرا در در لینک سازی طبیعی بسیار مؤثر عمل می‌کند. اگرچه ممکن است تغییرات آن چالش‌هایی ایجاد کند، اما با رویکردی اصولی و استفاده از روش‌های سئو کلاه سفید، می‌توانید از این الگوریتم به نفع خود بهره ببرید.

یکی از مهمترین کارها در سئو ساخت بک لینک می باشد و هنوز هم بک لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه سایت ها در نتایج جست و جو دارند. به همین علت یک سئو کار همیشه باید به فکر ساختن بک لینک های با کیفیت برای سایت خود باشد. اگر شما هم می خواهید از بک لینک ها نتیجه خوبی دریافت نمایید این پروسه باید ادامه دار باشد و قطع نگردد. من توصیه می کنم از ایده های زیر به عنوان نقطه شروع برای لینک سازی طبیعی استفاده کنید ، و نحوه استفاده از محتوا های مختلف را بادر نظر گرفتن صنعتی که در آن فعالیت می کنید، مورد بررسی قرار دهید. اینکه چگونه تیم شما می تواند لینک سازی طبیعی را برای محتوای ارزشمند شما ایجاد کند، بستگی به رعایت موارد فنی و سیاست هایی که زمینه سئو درپیش می گیرید، خواهد داشت. لینک‌سازی خارجی (External Linking) به فرآیند دریافت لینک از وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما اشاره دارد.

در این مقاله برای شما عزیزان آموزش استراتژی لینک سازی داخلی و یا به اصطلاح آموزش بک لینک سازی طبیعی را آماده کرده ایم که شما با یاد گرفتن این راه  ها به راحتی قادر خواهید بود در وبسایت های مرتبط با حوزه کاری خود عمل لینک سازی را صورت دهید. ساخت لینک ارگانیک به معنای فرایند به دست آوردن طبیعی بک‌لینک‌ها از طریق تولید محتوای با کیفیت و ابتکارات استراتژیک بازاریابی است، به جای استفاده از طرح‌های لینک پولی یا مشغول شدن به شیوه‌های غیراخلاقی و اسپم‌گونه. این بک‌لینک‌ها که به عنوان لینک‌های هایپرلینک، کاربران را از یک صفحه وب به صفحه دیگر هدایت می‌کنند، به عنوان تایید بر محتوای شما عمل می‌کنند و اعتبار آن را در نظر موتورهای جستجو افزایش می‌دهند. شما باید در کنار ایجاد لینک‌های داخلی خوب در سایت خود، لینک‌های خارجی را که به اینفلوئنسرها و سایر سایت‌های مرتبط معتبر اشاره می‌کنند ایجاد کنید. در واقع بک لینک‌های شما نباید منحصر به سایت‌هایی با پسوند.com باشند، بلکه شما باید از سایر انواع وب‌سایت‌ها با پسوندهای.org،net،gov و.edu لینک دریافت کنید تا سئوی سایت شما از طریق لینک سازی طبیعی بهبود یابد.

با این کار تمام بک لینک‌های منتشر شده در این سایت در یک صفحه آرشیو قرار گرفته و دسترسی روبات‌ای گوگل به آن راحت تر خواهد بود. لینک سازی یا Link Building همیشه جز یکی از الگوریتم‌های مهم گوگل در رتبه دهی سایت‌ها بوده و خواهد بود. در سال‌های ابتدایی، SEO Off Page به شدت زیادی در گرفتن رتبه تاثیر داشت و تقریبا اکثر کارهایی که کارشناسان سئو انجام می‌دادند، حول محور ساخت لینک‌های جدید به سمت سایتشان بود. شما می توانید محتوای ویدئویی خود را در YouTube به اشتراک گذاشته و افراد را برای بازدید از وب سایت خود ترغیب کنید. جذب لینک ارزشمند و افزایش ترافیک سایت از ویژگی های اصلی این روش است.

لینک ‌سازی چند لایه یا چند مرحله ای به فرایند ایجاد بک لینک‌هایی اشاره دارد که به طور غیرمستقیم به صفحات سایت شما مرتبط هستند. در این سیستم، لینک‌های لایه دوم به لینک‌های لایه اول و لینک‌های لایه سوم به لینک‌های لایه دوم اشاره دارند و این روند می‌تواند بر اساس نیازهای شما ادامه یابد. یکی از مزایای عمده این روش، شکل‌گیری یک پروفایل لینک طبیعی و متنوع ‌تر است که می‌تواند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند. شما می‌توانید در سایت خود با ایجاد اعتماد، اثبات اعتبار و تجربه کاربری عالی در بین کاربر آنلاین خود، خیلی زود لینک‌های طبیعی را ایجاد کنید و با سرعت بیشتری رتبه خود را در فهرست نتایج جستجوی گوگل بالا ببرید. بنابراین به دلیل اهمیت بالای این موضوع ما در این مقاله قصد داریم 7 شیوه استراتژیک را معرفی کنیم که به شما کمک می‌کنند به اهداف لینک سازی طبیعی خود دست یابید و می‌توانید علاوه بر بهبود رتبه خود در نتایج موتورهای جستجو،  بین کاربران خود  اعتبار کسب کنید. لینک سازی طبیعی  از مهمترین کار هایی محسوب می شود که باید برای افزایش رتبه وبسایتتان در گوگل انجام  نمایید .به طور کلی  هر لینکی که به وبسایت شما داده می شود یک امتیاز به شمار می آید که شما از وبسایت دیگر دریافت نموده اید.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری