سئو محلی برای کسبوکارهای کوچک جذب مشتریان محلی

سئو محلی چیست؟ 8 تا از روش های سئو محلی آرکاوب

به عنوان مثال، اگر خدمات خاصی را در مناطق مختلف ارائه می‌دهید یا تکنسین‌های سیار خاصی را به مناطق خدمات خاص اختصاص داده‌اید، حتماً این موضوع را بیان کنید. این یک اشتباه رایج است که بسیاری از مشاغل مرتکب می‌شوند که می‌تواند با رقیق کردن اعتبار آن‌ها نتیجه معکوس داشته باشد. دسته‌های اصلی و ثانویه را از آن‌هایی که در GBP ارائه شده‌اند و دقیق‌ترین بازتاب خدمات شما هستند، انتخاب کنید. اگر منطقه خدمات شما فراتر از دو ساعت زمان رانندگی گسترش می‌یابد، توصیه می‌شود که GBP دیگری را با آدرس اصلی نزدیک‌تر از دو ساعت راه اندازی کنید. در این گزینه، شما آدرس خود را اضافه می‌کنید اما آن را پنهان می‌کنید و سپس حداکثر ۲۰ منطقه خدمات را که بر اساس شهر یا کد پستی پوشش می‌دهید، انتخاب می‌کنید. تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی می‌توانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژه‌های بزرگ.

مشتریانی که از طریق سئو محلی جذب می شوند، به احتمال زیاد به مشتریان وفادار تبدیل می شوند. این به این دلیل است که این مشتریان شما را به طور آنلاین پیدا کرده‌ اند و از محصولات یا خدمات شما راضی هستند. سئو محلی به شما کمک می کند تا مشتریانی را جذب کنید که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مند هستند. استفاده از مطالعات موردی و توصیفات مشتری می تواند اعتبار و جذابیت شما را افزایش دهد. داستان هایی را به اشتراک بگذارید که رابطه منحصر به فرد بین کسب و کار شما و مشتریانش را برجسته می کند و نشان می دهد که چگونه تأثیر مثبتی در زندگی آنها گذاشته اید.

درصورت ثبت اطلاعات تماس، کارشناس ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. طبق Statista، در سال ۲۰۲۳، ۵۸٫۶۷ درصد از کل ترافیک وب‌سایت در سراسر جهان از تلفن‌های همراه بوده است. این امر بدیهی است، اما امروزه برای همه مشاغل داشتن یک وب‌سایت واکنش‌گرا ضروری است. مراقب باشید که محتوای صفحات مکان خود را با گنجاندن چیزی منحصر به فرد در هر یک از آن‌ها به سادگی تکرار نکنید. برای غلبه بر چالش‌های بیان شده و بهره‌برداری از فرصت‌ها، SABs باید استراتژی‌های سئو محلی مؤثری را اجرا کنند. با این حال، این همچنین فرصت‌هایی را برای گسترش دسترسی کسب‌وکار فراهم می‌کند.

همچنین لینک‌هایی از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر آمده که با این مفهوم ارتباط نزدیکی دارد. لازم به ذکر است که کدهای اسکیما (Schema) را می‌توانید به‌راحتی با ابزار Schema.org نیز تولید کنید. برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید. این دو مورد مثال هایی هستند که بر اساس یک منطقه خاص شخصی سازی شده اند و احتمالاً بازخورد عالی دریافت می کنند. وقتی مخاطبان رسیدگی شما به تمام نظر ها‌را می‌بینند، متوجه می‌شوند که اگر برای آنها هم مشکلی پیش بیاید، رسیدگی خواهید کرد.

در عوض، مرزهای حوزه خدمات آن‌ها بازارهای اصلی آن‌ها را تعریف می‌کنند. مشاغل حوزه خدمات آن دسته از مشاغلی هستند که برای ارائه خدمات به محل مشتریان مراجعه می‌کنند. سرویس قوی و پایدار که برای نصب و راه‌اندازی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. کمک گرفتن از ابزارهای هوش مصنوعی در کنار ابزارهایی مانند Google Trends و SEMrush برای شناسایی Entity موثر هستند. در پایگاه‌های داده رابطه‌ای (در گوگل یا قدیمی‎‌تر از آن در Freebase) اطلاعات داخل هر شناسه، با هم شباهت‌های معنایی دارد (semantic similarities). از طرفی موجودیت‌های مختلف نیز از طریق هم‌پوشانی و ارتباطی که با هم دارد، به هم متصل شده‌است.

کسب‌وکارها باید کلمات و عباراتی را شناسایی کنند که کاربران در جستجوهای محلی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. این کلمات ممکن است شامل نام شهر، محله یا حتی ویژگی‌های خاص محصول و خدمات ارائه شده باشند. منظور از Local SERP، صفحه نتایج جستجوی گوگل است که برای جستجوهای محلی نمایش داده می‌شود. این نوع نتایج زمانی ظاهر می‌شوند که کاربر به دنبال خدمات یا محصولات در یک مکان خاص باشد. در Local SERP معمولاً لیستی از کسب‌وکارهای محلی به همراه اطلاعاتی مثل نام، آدرس، شماره تماس، نظرات کاربران و نقشه نمایش داده می‌شود.

بر اساس گزارش ها، حدود 78 درصد از جستجوی محلی به خرید آفلاین منجر می شود! یعنی کاربر از طریق سایت شماره تماس یا آدرس شما را بر می دارد، سپس به صورت آفلاین اقدام به خرید می کند. حال ممکن است به صورت حضوری مراجعه کند یا این که با شماره موبایل شما تماس بگیرد. برای این که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، بهتر است از سئو محلی به عنوان اطلاع رسانی یا آموزش استفاده کنید، نه افزایش فروش. مثلاً در صفحه ای که در سئو محلی بالا است، اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه خود را جهت خرید حضوری درج کنید.

با استفاده از سئو محلی می‌توانید به طور موثر مشتریان محلی را جذب کنید و به رونق کسب و کار خود در منطقه خود کمک کنید. اگر فکر می کنید که امکان رقابت با کسب و کارهای بزرگ وجود ندارد، کلمات کلیدی را در تبلیغات گوگل استفاده کنید. در این صورت متوجه می شوید که تبلیغات گوگل چقدر ارزشمند است و با پرداخت هزینه می توانید با کسب و کارهای بزرگ هم رقابت کنید. گاهی اوقات حتی کسب و کارهای بزرگی که در رتبه های اول گوگل هستند هم این قابلیت استفاده می کند. کافی است کمپین خود را ایجاد کنید و با شارژ حساب خود، آن را اجرا کنید.

با سوبلز، می‌توانید از تمام مزایای سئو محلی بهره‌مند شوید و کسب‌وکار خود را در نتایج جستجوی محلی به صدر برسانید. برای مثال، اگر کسی عبارت «بهترین سالن زیبایی در سعادت آباد» را جستجو کند، سئو محلی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در بالای نتایج محلی (Local Pack) و همچنین در لینک‌های ارگانیک استاندارد ظاهر شود. این یعنی مشتریان می‌توانند شما را هم در نقشه و هم در نتایج عادی جستجو پیدا کنند. با پیشرفت‌های تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، انتظار می‌رود که جستجوهای محلی به سرعت افزایش یابند. به همین دلیل، کسب و کارهایی که زودتر بهینه‌سازی سئو محلی خود را آغاز کنند، در رقابت برنده خواهند بود.

با کمک ابزارهای مختلف می توانید وضعیت کلمات کلیدی سئو محلی را چک کنید تا ببینید که کدام یک از رقبا در صف اول گوگل قرار دارند. با استفاده از این تکنیک‌های بک‌لینک‌سازی محلی، شما می‌توانید حضور آنلاین خود را تقویت کنید و شانس خود را برای جذب مشتریان جدید در منطقه‌تان افزایش دهید. ایجاد روابط قوی با دیگر کسب‌وکارها و منابع محلی، به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک برند معتبر و مؤثر در جامعه شناخته شوید. کسب و کارهایی که سئوی محلی را جدی می‌گیرند، شانس بیشتری برای دیده شدن در این جستجوها و جذب مشتریان محلی دارند. این مشتریان معمولا قصد و نیت قوی‌تری برای استفاده از خدمات دارند، چرا که به دنبال رفع نیاز خود در سریع‌ترین زمان ممکن هستند. به عنوان مثال، اگر شما در تهران به دنبال رستوران باشید، گوگل با توجه به موقعیت مکانی شما، رستوران های نزدیک به شما را در نتایج جستجو نشان می‌دهد.

این کار محتوا را هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو قابل‌فهم‌تر می‌کند. اطلاعات Name (نام کسب‌وکار)، Address (آدرس) و Phone (شماره تماس) را در قسمت‌های مهم سایت (مانند فوتر، صفحه تماس با ما و صفحه اصلی) درج کنید. مطمئن شوید این اطلاعات با NAP موجود در دایرکتوری‌ها (Directory) و Google My Business یکسان است. بله، استفاده از معادل انگلیسی (یا زبان‌های دیگر بسته به زبان وب‌سایت) موجودیت‌ها هم به درک گوگل کمک زیادی می‌کند. اگر مغازه، رستوران یا هر نوع مکان فیزیکی دیگری دارید، به سئو محلی نیاز دارید تا مشتریان بتوانند به راحتی شما را در اینترنت پیدا کنند.

اما دقت کنید که توضیحات طبیعی باشد و از پر کردن غیرمنطقی کلمات کلیدی خودداری کنید. مشتریان اغلب از جستجوهای محلی برای یافتن مکان‌های نزدیک برای غذا خوردن استفاده می‌کنند. بهینه‌سازی سایت با کلمات کلیدی مانند رستوران سنتی نزدیک من یا کافه در تهرانپارس می‌تواند به افزایش ترافیک حضوری کمک کند. سئوی خارجی (Off-page SEO) نیز گوگل را برای درک انتیتی‌‎ راهنمایی می‌کند. بک‌لینک گرفتن با انکر تکست (Anchor Text) «خرید پاوربانک شیائومی» یا «هندزفری بیتس» یا… برای این محتوا فکر خوبی نیست!

ترکیب این تکنیک‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به صورت موثر در جستجوهای مرتبط با موقعیت جغرافیایی خود دیده شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند. سئو محلی به فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت و محتوای آن برای رتبه‌بندی بهتر در نتایج جستجوی محلی گوگل اشاره دارد. این امر به شما کمک می‌کند تا مشتریانی که در منطقه شما به دنبال محصولات و خدمات شما هستند، به راحتی شما را پیدا کنند. برای تقویت کسب‌وکار محلی با سئو، اولین گام ثبت کسب‌وکار خود در Google My Business است؛ این کار باعث می‌شود که کسب‌وکار شما در نتایج جستجوهای محلی و نقشه گوگل ظاهر شود. همچنین، استفاده از کلمات کلیدی محلی در محتوای سایت، مانند نام شهر، محله یا منطقه، به گوگل کمک می‌کند تا محتوای شما را برای جستجوهای محلی مرتبط شناسایی کند.

گوگل به صورت خاص برای جستجوهایی که به نظر می‌رسد محلی هستند، نتایجی نمایش می‌دهد که با نیاز کاربران مطابقت دارد. عباراتی مثل «رستوران چینی در تهران» یا «رستوران ایرانی نزدیک من» نمونه‌هایی از کلمات کلیدی محلی هستند که توسط ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی شناسایی می‌شوند. سئو محلی به طور چشمگیری می‌تواند بر روی رشد کسب و کارهای دیجیتال تأثیر مثبت بگذارد. در دنیای امروز، مردم به دنبال خدمات و محصولات بومی هستند و این موجب افزایش اهمیت جستجوهای محلی می‌شود. با وجود پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های همراه، مردم بیشتر از هر زمان دیگری به جستجوی اطلاعات محلی پرداخته‌اند. سئو محلی به عنوان یک مزیت رقابتی عمل می کند و شما را از سایر کسب‌ و کارهای مشابه در منطقه خود متمایز می کند.

حتی منابع بیشتری هم در اختیار دارند و می توانند در میدان رقابت موفق تر باشند. شما یک برگ برنده به نام سئو محلی در اختیار دارد که شانس شما را زیاد می کند. شاید تا کنون کسب و کارهای دیگر به سئو محلی اهمیت نداده باشند و هنگام استفاده از آن، می توانید به رتبه اول گوگل برسید. سئو محلی مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی است که می‌تواند به کسب‌وکار محلی شما کمک کند تا در نتایج جستجوی بدون هزینه و مبتنی بر مکان در جستجوی گوگل، Google Maps و سایر موتورهای جستجو برجسته‌تر ظاهر شود. با اجرای این استراتژی‌ها و روش های سئو محلی در شبکه‌های اجتماعی، شما می‌توانید به افزایش تعامل با مشتریان محلی و بهبود شهرت برند خود کمک کنید. در نهایت، حضور فعال و مؤثر در این فضا، به جذب مشتریان جدید و ایجاد ارتباطات قوی‌تر با جامعه هدف منجر خواهد شد.

از ساختار داده های محلی برای ارائه اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ساعات کاری خود استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی طولانی را در نظر بگیرید، که اغلب کمتر رقابتی هستند و احتمال بیشتری برای جذب ترافیک هدفمند دارند. به عنوان مثال، به جای هدف قرار دادن “کافی شاپ”، ممکن است “بهترین کافی شاپ ارگانیک در دنور” را انتخاب کنید. کلمات کلیدی دم بلند معمولاً هدف کاربر خاصی را نشان می دهند و شانس تبدیل را افزایش می دهند. نقل‌قول‌ها به ذکر نام، آدرس و شماره تماس کسب‌وکار شما در سایت‌های معتبر گفته می‌شود. هرچه نقل‌قول‌های بیشتری داشته باشید، اعتبار کسب‌وکار شما نزد موتورهای جستجو افزایش می‌یابد.

استفاده از نشانه گذاری داده های ساختاریافته (شما) اطلاعات دقیقی در مورد کسب و کار شما به موتورهای جستجو ارائه می دهد. از طرح واره برای نشان دادن نوع کسب و کار، مکان و مناطق خدماتی خود استفاده کنید. این می تواند شانس شما را برای ظاهر شدن در ریچ اسنیپت ها و سایر نتایج جستجوی بالا افزایش دهد. در نهایت، سئو محلی یک ابزار موثر و قدرتمند برای رشد و موفقیت کسب‌وکار شما است. شما با استفاده از عملکرد مناسب، می‌توانید مشتریان محلی بیشتری را جذب کرده، میزان فروش خود را افزایش دهید و در جامعه محلی خود معتبرتر ظاهر شوید. استفاده از این ابزار نه‌تنها هزینه کمتری را به دنبال دارد، بلکه مزایای بلندمدتی برای کسب‌وکار شما به همراه خواهد داشت.

با ثبت اطلاعات دقیق شامل آدرس، شماره تلفن، ساعت کاری و دسته‌بندی مناسب، کسب‌وکارها می‌توانند در جستجوهای محلی و نقشه‌های گوگل ظاهر شوند. این کار نه تنها باعث افزایش دسترسی به کسب‌وکار می‌شود، بلکه به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی مکان کسب‌وکار را پیدا کرده و اطلاعات لازم را به دست آورند. همچنین، ثبت کسب‌وکار در گوگل مپ به افزایش اعتبار کسب‌وکار در میان مشتریان و بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوهای محلی کمک می‌کند. سئوی محلی عمل بهینه سازی حضور آنلاین شما برای جذب کسب و کار بیشتر از جستجوهای محلی مرتبط است. برخلاف سئوی سنتی که بر رتبه بندی در فضای دیجیتال گسترده تر تمرکز دارد، سئوی محلی مشتریان را در مناطق جغرافیایی خاص هدف قرار می دهد. این به معنای تمرکز تلاش‌ها بر روی کلمات کلیدی محلی، تولید محتوای مرتبط منطقه‌ای، و اطمینان از یافتن آسان کسب‌وکار شما توسط افرادی که در مجاورت شما هستند، می‌باشد.

به عنوان یک کسب و کار کوچک بهتر است به از کلمات کلیدی محلی استفاده کنید که می دانید توسط کاربران جستجو می شود. جالب است بدانید که بر اساس گزارش ها استفاده از عبارت “نزدیک من” و شهرهای خاص پس از عبارت کلیدی از 150 درصد به 900 درصد افزایش پیدا کرده است. بنابراین ترکیب کردن کلمات کلیدی پر رقابت به همراه کلمات کلیدی که باعث می شود تا آن کلمه کلیدی به یک کلمه کلیدی محلی تبدیل شود، می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. جستجو کننده محلی کسی است که در جستجو های آنلاین خود، به دنبال یافتن کسب و کارها، خدمات یا اطلاعاتی در یک منطقه جغرافیایی خاص است. این افراد معمولاً از کلمات کلیدی محلی مانند نام شهر، محله یا منطقه در جستجوهای خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، کسی که در گوگل عبارت رستوران در تجریش یا دکتر پوست در غرب تهران را جستجو می‌کند، یک جستجو کننده محلی است.

این مسئله اعتماد کاربر را بالا می برد، نیازش را رفع می کند و در نهایت، باعث می شود تا شما بتوانید محصول یا خدمات خود را به کاربر ارائه کنید. در این  راهنمای جامع سئو محلی درباره اینکه یک ابزار ضروری برای جذب مشتریان نزدیک و افزایش فروش است، صحبت کردیم. این روش به شما کمک می‌کند تا در جستجوهای محلی دیده شوید و با جذب مخاطبان هدفمند، کسب‌وکار خود را رشد دهید. برای بهینه‌سازی کسب و کار خود در نتایج جستجوهای محلی، باید به برخی عوامل توجه کنید. در صورتی که نام، آدرس و شماره تلفن شما با دقت در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی ثبت نشده باشد، شانس شما برای دیده شدن در جستجوها کاهش می‌یابد.

ارتباط شما به عبارت جستجو و محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید بستگی دارد. اگر کسی پیتزافروشی را جستجو کند، گوگل فهرستی از مشاغلی که پیتزا ارائه می دهند جمع آوری می‌کند. بهینه سازی وب سایت خود برای اصطلاحات محلی به این معنی است که ترافیک هدفمند و سرنخ های بهتری را جذب می‌کنید. اگر با روش هایی که در ادامه آن را ذکر می کنیم پیش بروید، می توانید از قدرت سئو محلی استفاده کرده و فروش کسب و کار خود را دو چندان کنید. شرکت ما با تخصص در حوزه‌ی طراحی و توسعه‌ی سایت، با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌های موجود، سایت‌هایی با طراحی حرفه‌ای، کاربرپسند و با سرعت بالا را به شما ارائه می‌دهد.

یک وب‌سایت به کسب‌وکار شما اعتبار می‌بخشد و اطلاعات لازم را به مشتریان ارائه می‌دهد.۴.‌ ۴۹٪ از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از برندهایی خرید کنند که حضور محلی قوی دارند. این حضور نشان‌دهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن کسب‌وکار شماست.۵.‌ ۴۶٪ از جستجوهای گوگل مربوط به کسب‌وکارهای محلی است. فراصدر با ارائه خدمات تخصصی سئو، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در فضای دیجیتال به موفقیت برسند. تیم ما با استفاده از استراتژی‌های به‌روز و تحلیل دقیق، وب‌سایت شما را بهینه‌سازی کرده و رتبه آن را در نتایج جستجوی گوگل افزایش می‌دهد. با خدمات ما، ترافیک سایت خود را بالا ببرید و ارتباط بهتری با مشتریان هدف برقرار کنید.

بهینه سازی موتور جستجو فقط یک راه حل کلی برای افزایش ترافیک وب سایت شما نیست، اگر به درستی انجام شود، می تواند به شما در پیدا کردن مشتریان واقعی و افزایش فروش کمک کند. اگر یک کسب و کار محلی با موقعیت فیزیکی دارید، سئوی محلی می تواند به شما کمک زیادی کند. این روش شما را در معرض دید کاربران منطقه جغرافیایی خودتان قرار می دهد. در دنیای امروز، بسیاری از جستجوهای آنلاین به صورت محلی انجام می‌شود، به‌طوری‌که کاربران به دنبال خدمات یا محصولات در نزدیکی خود می‌گردند. بنابراین، داشتن حضور آنلاین قوی در نتایج جستجوهای محلی می‌تواند تفاوت زیادی در جذب مشتریان و افزایش فروش ایجاد کند. سئوی محلی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی و افزایش دیده شدن کسب و کار شما در نتایج جستجو است.

این نوع سئو به کسب‌وکارهایی که به ارائه خدمات یا محصولات در محدوده جغرافیایی مشخصی می‌پردازند، کمک می‌کند تا در جستجوهای مربوط به همان منطقه برجسته‌تر دیده شوند. در حال حاضر بیشتر افراد برای یافتن خدمات و محصولات به موتورهای جستجو متکی هستند. از این رو، لوکال سئو یکی از مهم‌ترین استراتژی‌ها برای کسب‌وکارهای محلی به شمار می‌رود. این روش کمک می‌کند تا حضور دیجیتال کسب‌وکار شما در نتایج جستجوی مرتبط با مکان جغرافیایی تقویت شود و مشتریان نزدیک به شما جذب شوند. به طور کلی، سئو محلی می‌تواند شامل بهینه‌سازی اطلاعات تماس، نشانی شرکت، و همچنین ایجاد و به‌روزرسانی محتواهای محلی باشد.

چون این انتیتی‌ها به اندازه‌‎ کافی به این محتوا مربوط نیست.در واقع انتیتی‌های پاوربانک و هندزفری، نمی‌تواند به درک بهتر گوگل برای محتوای گوشی شیائومی کمکی کند. در عوض، برای مثال می‌توانید انکر تکست‌هایی را انتخاب کنید که شامل کلمه «موبایل» باشد؛ مانند «موبایل سامسونگ». انتیتی و LSI دو مفهوم بسیار نزدیک به هم است و تفاوتشان به جزئیاتشان برمی‌گردد. انتیتی به عناصر خاص و منحصر‎‌به‌فردی اشاره دارد که به‌صورت مستقل قابل شناسایی است. اما به شناسایی رابطه بین انتیتی‌ها اشاره دارد.LSI (Latent Semantic Indexing) روشی است که از تکنیک‌های ریاضی برای پیدا کردن روابط بین کلمات و مفاهیم در یک متن استفاده می‌کند. LSI هم به موتورهای جستجو کمک می‌کند که معنای نهفته در یک متن را درک کند.LSI به روابط مفاهیم اشاره دارد و انتیتی، خودِ آن مفهوم است.

اگر کسب و کار خود را به تازگی راه‌‌اندازی کرده‌اید و یا در تلاش هستید تا کسب و کار فعلی خود را گسترش دهید، سئو محلی می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر رشد کسب و کار شما داشته باشد. اهمیت سئو محلی زمانی بیشتر می‌شود که کسب و کار شما در حال ارائه خدماتی باشد که به صورت حضوری ارائه می‌شود. شاید باورش کمی عجیب باشد اما فعالیت های آفلاین هم می تواند به سئو محلی سایت شما کمک زیادی کند! جالب است بدانید که حدود 48 درصد از بازاریابان، حداقل 20 درصد از بودجه خود را برای رویدادهای زنده و واقعی سرمایه گذاری می کنند. شرکت در رویدادهای تجاری و به خصوص شبکه های اجتماعی کمک زیادی به رشد کسب و کارها می کند!

انتیتی یک مفهوم کاملاً واضح است؛ اما کلمه کلیدی می‌تواند با ابهاماتی همراه باشد. اما گوگل برای نمایش موجودیت‌های مختلف، ویژگی‌هایی را برای SERP در نظر گرفته که بسته به نوع انتیتی‌ آن‌ها را نمایش می‌دهد. مشتریان محلی که به دنبال خدمات نزدیک به خود هستند، بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند. گوگل همیشه در تلاش است تا آنچه در ذهن شماست را تشخیص دهد و بهترین سایت‌ها را برای برآورده کردن نیازهایتان به شما معرفی نماید. استفاده از دانش هوش مصنوعی و پردازش کلان‌داده‌ها ابزارهایی است که گوگل در اختیار دارد تا بتواند به این هدف دست پیدا کند.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/